lördag 3 december 2011

Att inte veta om man gjort fel

En av mina sämsta egenskaper är att jag glömmer. Jag är virrig, jag lovar saker som jag glömmer, ska träffa folk... Jag glömmer ofta. Nu är jag otroligt orolig att jag gjort något mot en kompis, att jag sagt något, att jag lovat något... Ja, you name it, men jag kan fan inte komma på vad det skulle vara? Det kan vara min svaga självkänsla också som tar åt mig och automatiskt tror att det är jag som måste gjort något när nån skriver t.ex.
Skulle jag inte vart mognare än vad du är så skulle jag nog gett tillbaka med samma skit. Tur för dig att jag vuxit ifrån det stadiet! Men alla genomskådar en falsk person väldigt lätt och snabbt och i slut ändan så är det bara du som blir drabbad!
 För att citera ordagrant... Jag har frågat om det är jag som gjort något men ännu inte fått något svar, är det en talande tystnad? En knivskarp ignorans? Ja, inte fan vet jag. Vad gör man? Skiter i det? Väntar ut det? Ber om förlåtelse??? Det är svårt dock när jag inte har den blekaste aning vad jag isåfall har gjort? Jag borde fan köpa en tjock jävla bok att skriva upp allt i.... Det värsta är ju att jag skulle glömma att skriva i den...


?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar