tisdag 29 november 2011

Det här med att komma ut

Alltså. Jag känner att jag inte har någon som helst skyldighet att berätta för min omgivning varför jag med största sannolikhet kommer ha en flickvän istället för pojkvän. Jag skäms inte. Jag undrar bara varför jag måste förklara. Är det viktigt för folk att veta att jag är bi? Är det viktigt för mig? Njae, kanske om det är en brud jag är intresserad av, då vore det bra att veta om hon är bi el gay. Det angår mig inte. Annars är det mest för att bekräfta mina misstankar som jag vill veta. "Amen hon där MÅSTE va' flata" eller "han där är ju HELT klart bög", men jag brukar mest glömma det där eftersom det inte är vikigt. Jag kan väl fundera på det om jag nu skulle känna att det är viktigt då.

Anyways. Jag mår illa. Som vanligt. Vill spy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar